Osobní asistent/ka
Helvíkovice
Jsme Dibaq a.s., výrobce superprémiových krmiv pro zvířata. Prostřednictvím našich výrobků jim přinášíme zdraví a vitalitu a tím radost jejich majitelům.
Osobní asistent/ka
Do našeho týmu hledáme produktivního zaměstnance zaměřeného na plnění cílů
Výsledkem práce na této pozici bude šťastný generální ředitel
Jakými úkoly dosáhnete svého výsledku:
- komplexní organizační a administrativní podporou generálního ředitele, včetně tvorby zápisů z porad
- organizací schůzek, služebních cest, vedení diáře
- spoluprací s vedením naší společnosti ve Španělsku, spoluprací s kolegy, správou obchodních kontaktů, každodenní komunikací s klienty a dodavateli včetně obchodní korespondence
- bezchybnou prací s daty v našem interním systému a spoluprací s oddělením financí
- spoluprací s personalistkou na řešení personální administrativy a výběru zaměstnanců, organizování firemních akcí.
Po obsažení tohoto množství úkolů se stanete pravou rukou generálního ředitele, budete „projektovým manažerem“ s možností řešit rozvojové aktivity naší společnosti v souvislosti a návaznosti na ekonomické výsledky, do kterých také proniknete a budete se orientovat v oblasti lidských zdrojů.
Co pro tuto pozici potřebujete?
- Časovou flexibilitu,
- empatii,
- chuť stále na sobě pracovat a rozvíjet se,
- iniciativnost a chuť převzít zodpovědnost, ochotu dotahovat rozjeté projekty a úkoly
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, běžné bude telefonování v anglickém jazyce
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič).
Co u nás získáte?
- Smysluplnou práci, kterou podporujeme zdraví zvířat
- klíčovou pozici, na které budete mít přehled o veškerém dění ve firmě
- budete zde využívat a dál rozvíjet svou znalost anglického jazyka
- možnost rozvoje svých dovedností pomocí kurzů a školení
- budete pracovat u stabilní firmy s více jak 20letou tradicí
- hodnoty, na které slyšíme – partnerství, radost, angažovanost, smysluplnost a efektivita.
Zaujala Vás tato pozice? Neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na viděnou u výběrového řízení.